• Beste leden,

    Helaas is het Corona virus nog steeds onder ons, de landelijke regels zijn aangescherpt!
    Om goed voor elkaar te blijven zorgen geldt:

    GEEN TOESCHOUWERS ….. GEEN OUDERS …. GEEN KANTINE.....GEEN OEFENWEDSTRIJDEN

    Helaas moeten wij jullie allemaal nog een keer wijzen op de RIVM-regels die wij moeten hanteren inzake de richtlijnen vanuit de overheid, de KNVB en de Veiligheidsregio Utrecht inzake het Corona virus. Wij hebben dit weekeinde moeten constateren dat er toch nogal wat overtredingen zijn.

    Willen we kunnen blijven sporten, geen hoge boetes krijgen of de kans lopen dat het sportpark in zijn geheel gesloten wordt, maar het allerbelangrijkste: ZORGEN DAT WE ELKAAR EN/OF ONZE NAASTEN NIET ZIEK MAKEN

    Het volgende:

    • Bij klachten, ook milde klachten, blijf thuis;
    • Tijdens trainingen en wedstrijden geen ouders en/of andere toeschouwers op of rond het veld; niet sporters dienen dus het terrein direct weer te verlaten. In de auto blijven wachten, alleen op de parkeerplekken; met de fiets, bij de fietsenrekken (met mondkapje svp)
    • De kantine is gesloten;
    • Wie een test ondergaat, informeert per ommegaande zijn of haar leider of trainers en BLIJFT THUIS totdat de uitslag bekend is
    • Ben je positief: bericht dan je team en staf. Er is dan een keuze of het hele team laat zich testen. Gedurende de tijd dat de uitslag op zich laat wachten: geen trainingen en geen wedstrijden. Wie negatief test is weer welkom op de club. Of indien men hiertoe niet bereid is geldt 10 dagen geen training en wedstrijden (lijn van quarantaine)
    • Leiders en trainers vormen de staf. Er zijn maximaal 3 stafleden tijdens een training en wedstrijd toegestaan. Na afloop van de wedstrijd verzoeken wij iedereen zo snel als mogelijk het park te verlaten.
    • Voor uitwedstrijden geldt de richtlijn rijksoverheid. Ouders zijn t/m 017 begeleiders ivm vervoer. Bij uitwedstrijden mogen er ook geen toeschouwers worden toegelaten. Hier geldt: alleen het team, trainer en leider en eventueel dus de ouders van het uitspelende team als chauffeur, die dus tevens begeleider is. Maar check per vereniging goed wat de geldende regels zijn omdat hier qua aantallen vanaf geweken mag worden. Vaak is dit in de voetbalapp ook zichtbaar bij de wedstrijd in het programma
    • Kom zoveel mogelijk in sporttenue naar het veld.

     

    • Voor teams t/m O12 is er helaas geen kleedkamer beschikbaar.
    • Voor O13 t/m O18 teams geldt dat alle spelers en maximaal 2 begeleiders de kleedkamers en doucheruimte mogen betreden en gebruiken.
    • Van de O19 teams en de seniorenteams mogen er maximaal 6 spelers/begeleiders tegelijk in de kleedkamer aanwezig zijn en kunnen er slechts 2 spelers tegelijkertijd douchen. Het team zal dus om de beurt moeten omkleden en douchen

    Het mag duidelijk zijn dat het van belang is dat iedereen zich aan de regels houdt. Bij aankomst graag melden bij onze Commissie van Ontvangst, bij de kleedkameringang op de tribune. Hier zal jullie door de gastheer/vrouw een kleedkamer, indien van toepassing, worden toegewezen. Houdt ook hier rekening met onze vrijwilligers en houdt te allen tijde: 1,5 meter afstand.

    DUS BEN JE POSTIEF GETEST:MELDT DIT BIJ JE TEAMLEIDING, ALLEEN OP DIE MANIER BLIJVEN WE OOK GOED VOOR ELKAAR ZORGEN. De teamleiding wordt verzocht dit door te geven aan het secretaris@uvv-voetbal.nl

    Voortgang bestuur
    De regelmatige bezoeker van onze site heeft kunnen lezen dat het demissionaire bestuur heeft besloten een commissie in te stellen die als opdracht heeft onderzoek te doen naar de formatie van een nieuw en objectief bestuur. De commissie wil eerst een kennismakingsbijeenkomst houden. Daarna zullen we de namen publiceren op de website van UVV.

    Eerste halfjaarlijkse contributierun 2020/2021
    De eerste halfjaarlijkse contributierun zal in de week van 2 november 2020 t/m 8 november 2020 worden verstuurd. De facturen zullen net als vorig seizoen weer via ClubCollect worden verzonden.

     

    Namens het demissionaire bestuur,
    Marina van Huissteden-Kaspers, voorzitter
    Blijf gezond!!